Kedves Vendégeink!
2021.05.03-tól (hétfőtől) a saját futáros kiszállítás szünetel, a honlapunkon nem lehet majd rendelést leadni.
Azonban a Wolt és a Bolt Food alkalmazásban étlapunk és napi menünk továbbra is rendelhetőek kiszállítással.
Személyes átvétellel történő rendelés leadás telefonon történik: +36 1 267-0226
Illetve újra várunk minden régi és új Vendégünket a Véndiák Étterem teraszán személyesen!

Általános szerződési feltételek

SZOLGÁLTATÓ / ÉTTEREM ADATAI
Név: Véndiák Étterem Korlátolt Felelősségű Társaság
Adószám: 22672373-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-839379
Székhely: 1053 Budapest, Egyetem tér 5.
Telefon: +36 (1) 267 02 26
E-mail: vendiaketterem@gmail.com

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Véndiák Étterem Kft. a továbbiakban: Szolgáltató) által a www.vendiaketterem.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevő felhasználó/vásárló (a továbbiakban: Felhasználó/Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek).

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
1.1. Jelen ÁSZF tárgyát a www.vendiaketterem.hu oldalán történő regisztráció utáni étel/ital vásárló általi megrendelési feltételei képezik.
A Weboldalon elérhető szolgáltatás tárgya, hogy a Vásárló részére az étterem ajánlatait bemutassa és a Vásárló számára lehetőséget biztosítson az étterem kínálatából rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére a házhoz szállító étterem által elfogadott fizetési mód alkalmazásával.

1.2. A weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

1.3. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a rendelés adataival. A szerződés/rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a “Korábbi rendeléseim” menüpont alatt. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar.

1.4. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. Vásárló a www.vendiaketterem.hu oldal használatával tudomásul veszi és elfogadja jelen ÁSZF tartalmát.

1.5. A Vásárlók/Felhasználók személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója tartalmazza.

2. REGISZTRÁCIÓVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
2.1. A vásárláshoz regisztrálni is lehet. A Weboldalon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek regisztrálhatnak. A regisztráció a weboldal regisztrációs felületén kezdeményezhető. A regisztráció során a vásárló köteles a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. A regisztráció a „Regisztrálok” gomb megnyomásával véglegesíthető, amely egyben a jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadását is jelenti.

2.2. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a szolgáltatót.

2.3. Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és valóságnak megfelelőek legyenek. Ellenkező esetben a weboldal kitilthatja a felhasználót. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a tartalmat és az ajánlatokat részlegesen vagy teljesen az összes Felhasználó, vagy a Felhasználók egy csoportja számára korlátozza vagy letiltsa.

2.4. Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. Szolgáltatót az Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.5. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni a Szolgáltató email címre küldött üzenetben. A regisztráció törlését Szolgáltató megfelelő azonosításhoz és ahhoz köti, hogy a törlésre vonatkozó email a vásárló fiókjához megadott email címről érkezzen, hogy biztosan megállapítható legyen, hogy a regisztráció törlését az arra jogosult kezdeményezte.
Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

3. A RENDELÉS MENETE
3.1. A weboldalon minden rendelhető tétel mellett a vételárak feltüntetésre kerülnek, mely árak az általános forgalmi adót is tartalmazzák.

3.2. A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse azt a címet, amelyre a rendelését kéri, valamint az, hogy Szolgáltató a megadott címre vállaljon házhozszállítást és a rendelés időpontjában nyitva legyen.

3.3. A rendelés feladása során ki kell választani az étterem kínálatából a megrendelni kívánt terméket, ezt követően a kínálattól függően a megrendelni kívánt ételhez kapcsolódó kiegészítő lehetőségek közül lehet választani. A termék kiválasztását követően a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet a terméket a kosárba helyezni.
A Rendelés feladásának utolsó lépése a „Rendelés feladása” gomb kiválasztása, mely kártyás fizetés esetén a vásárlót automatikusan a bank saját online fizetési felületére irányítja.

3.4. A feladott rendelés átlagolt kiszállítási ideje fel van tüntetve az oldalon, amelytől a házhoz szállítás ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve az étterem pillanatnyi leterheltségétől függően változhat.

3.5. Vásárlónak lehetősége van a rendelés feladásánál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jeleznie kell.

3.6. Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig van lehetősége rendelés módosítására, illetve az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például a rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rossz szállítási cím megadása.

3.7. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni az étterem számára. A hibás rendelés vagy módosítását telefonhívással jelezheti Vásárló az étterem felé, azonban házhoz szállítás esetén a rendelést módosítani illetve lemondani csak a rendelés feladásától számított 5 percen belül, az étterem honlapján megadott telefonszámon lehetséges.

3.8. Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
4.1. A weboldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mailben tájékoztatja.
Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), azonban a „Rendeléseim” menüpont alatt a feladott rendelését látja, úgy a vásárlás menete sikeres volt.

4.2. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

5. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
5.1. A rendelés értékének kiegyenlítése a Weboldalon megjelölt módokon lehetséges. A rendelési érték kifizetése akkor válik esedékessé, amikor a rendelést Szolgáltató visszaigazolta.

5.2. Az étterem az alábbi fizetési eszközöket fogadja el:
Készpénz
OTP Szép Kártya
MKB Szép Kártya
K&H Szép Kártya
Bankkártya (Maestro, MasterCard, Visa)

5.4. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

5.4.1. Szolgáltató kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.

 

5.5. SZÉP KÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS
5.5.1. Szolgáltató az alábbi bankok által kibocsátott SZÉP kártyákat fogadja el: OTP, MKB, K&H. A kártyákon a vendéglátás zseb részre feltöltött egyenleg használható fel.

5.5.2. Szolgáltató kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.

6. ELÁLLÁS
6.1. Vásárlót elállási jog nem illeti meg Szolgáltatóval szemben, tekintettel arra, hogy Szolgáltatás igénybevétele a megrendelés gomb lenyomásával azonnal megtörténik, valamint arra, hogy az Áruk romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékeknek minősülnek.

6.2. A rendelés azonnali kiszállítás vagy elvitel esetén a Felhasználó által nem mondható le. Kivételt képez ez alól, ha a Felhasználó – akár indoklás nélkül – a rendelés feladása után 5 percen belül jelzi ezt a Szolgáltatónak telefonon vagy e-mail-en keresztül.

6.3. Szolgáltatónak nem áll módjában a megrendelést követően visszatérítést adni, amennyiben a megrendelés már feldolgozásra került.

7. REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS
7.1. A Vásárló a Szolgáltatás igénybevétele során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció, adatbeviteli hiba esetén a Szolgáltatóval az Cég Adataiban megjelölt elérhetőségek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

7.2. A minőségi panaszokat minden esetben kivizsgáljuk. Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz.

7.3. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

7.4. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

8. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www.vendiaketterem.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

9. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
9.1. Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

9.2. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

9.3. Kifejezetten tilos a Weboldalon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a Felhasználók által feltöltött tartalmak törlésére.

9.4. A szerződés mind a Felhasználó/Vásárló, mind a Szolgáltató részéről indoklás nélkül, a Felhasználónak illetve Szolgáltatónak küldött e-mail útján felmondható.

9.5. Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

9.6. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására

9.7. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

9.8. Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.11.25.